Prajitura de portocale
Postat de cristeena20 in Prajituri 8 Dec 2012 | 7768 vizualizari
O prajitura perfecta pentru o zi de iarna, parfum si gust de portocale....pe cat de simpla , pe atat de buna.
Inapoi la reteta
|
Comentarii (20)
la 08.12.2012, 21:14
delicioasa
la 08.12.2012, 21:17
da....chiar aucm savurez o felie...si ma laud singura,,ca e nemaipomenita. Dupa cum banuiti e prima data cand o fac
la 08.12.2012, 21:19
la 08.12.2012, 21:19
place
la 08.12.2012, 22:05
Imi place
la 09.12.2012, 12:12
buna prajitura
la 09.12.2012, 12:24
tare buna
la 09.12.2012, 14:45
foarte parfumata
la 18.02.2013, 06:15
LA MULTI ANI fericiti si sanatosi !
la 18.02.2013, 08:49
La multi ani!!!!
la 18.02.2013, 11:41
~multumesc fetelor!!!!!!
la 18.02.2013, 11:55
La multi ani!
COMENTEAZA