Prajitura desteapta cu cacao
Postat de babi5 in Prajituri 26 Mar 2014 | 9435 vizualizari
Am primit reteta de la vecina surorii mele .. Varianta retetei este cu noua oua eu am facu-o dintr-o portie si jumatate fiindca am tava mare.
Inapoi la reteta
|
Comentarii (17)
la 26.03.2014, 12:06
mor de de ciuda si de pofta!pana si prajiturile sunt destepte, numai eu nu!
la 26.03.2014, 12:09
suuupppeeerrr !!!
la 26.03.2014, 12:15
Costel
)Buna praji
la 26.03.2014, 13:03
Costele
))
la 26.03.2014, 13:04
Tare buna prajitura asta si cu cacao
la 26.03.2014, 13:05

la 26.03.2014, 13:29
Costel
Bravo babi! 
la 26.03.2014, 13:34
Buna!
la 26.03.2014, 13:50
aca_rm,GeorgiaKat,Satisfyyourcravings,
este intradevar desteapta si buna
la 26.03.2014, 13:52
TAB1TA,delia64,simona72
multumesc
la 26.03.2014, 13:54
Mutulica tu esti un scump si un modest
multumesc
la 26.03.2014, 13:56
Simona72 am facut si calalta varianta fara cacao
COMENTEAZA