Prajitura Linzer
Postat de antici_gabytza in Prajituri 10 Apr 2013 | 9537 vizualizari
reteta am luato de pe alt site numit licutamarin.blogspot.ro doar ca e putin modificata de mine :D
Inapoi la reteta
|
Comentarii (36)
la 10.04.2013, 15:16
Ce frumos arata!
la 10.04.2013, 15:24
Delicioasă!

la 10.04.2013, 15:32
Ce frumos ai facut-o!!!
la 10.04.2013, 15:34
Gabytoo ce harnica esti , ce bine arata , cand o tai ?
la 10.04.2013, 15:35
buna buna
la 10.04.2013, 15:39
abia aq am reusiit dea so tai ca netu asta nu ma lasa
la 10.04.2013, 15:40
ms panacris
la 10.04.2013, 15:40
ms simona
am resut si eu
la 10.04.2013, 15:40
ms geanina
la 10.04.2013, 15:40
ms alinutza
la 10.04.2013, 15:41
ms motan
la 10.04.2013, 15:41
sunt prezenta !!
la 10.04.2013, 15:43
deci sa te trec la feliuta
la 10.04.2013, 15:44
yamii
COMENTEAZA