Pui la cuptorPostat de medioto59 in Mancaruri cu carne O reteta traditionala..............si cum altfel putea servit acest pui decat cu mamaliguta si mujdei de usturoi. Inapoi la reteta |

)))

))
arata asa de bine ca inghit in sec

.bn=ca-s fata buna?
)


))

mamaaaaa.....cu mujdei si mamaliguta......ce paote fi mai bun?
...........bolesti?.........te pup si iti doresc sanatate!..............

|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|