Pui umplut
Postat de antici_gabytza in Pui 12 Apr 2013 | 8295 vizualizari
by bitza>:D
Inapoi la reteta
|
Comentarii (34)
la 12.04.2013, 14:25
nu vad nimic dar n-are de ce sa nu-mi placa
la 12.04.2013, 14:27
acu se vede
la 12.04.2013, 14:32
arata demential!!!!
la 12.04.2013, 14:36
vaiii gabytza si eu fac maine pui umplut!! Ce bine arata!!
la 12.04.2013, 14:36
foarte bun
la 12.04.2013, 14:37
bun bun
la 12.04.2013, 14:38
ms cookie
la 12.04.2013, 14:40
o portie mica si la mine
delicios e
la 12.04.2013, 14:59
bun
la 12.04.2013, 15:01
gustos
la 12.04.2013, 15:14
ms roxx
la 12.04.2013, 15:14
ms bya
la 12.04.2013, 15:15
ms lau
la 12.04.2013, 15:19
Interesant!
COMENTEAZA