Pulpe de pui la cuptor
Postat de scumpetea in Pui 1 Feb 2011 | 10656 vizualizari
Inapoi la reteta
|
Comentarii (31)
la 01.02.2011, 23:03
ce bine arata
la 01.02.2011, 23:12
tare bine arata
Bine ai venit
la 01.02.2011, 23:25
scumpete bine ai venit cu bunataturi
la 01.02.2011, 23:40
Bun venit
super bune ,ce culoare
la 02.02.2011, 07:36
delicios
la 02.02.2011, 10:02
faine rau si bun venit in gasca
la 02.02.2011, 10:52
bun venit...tare bune pulpitele si frumos colorate
la 02.02.2011, 11:06
ce bine arata,in sosul ala..mmmmm
la 02.02.2011, 11:37
pulpe cu buzunarele!interesant !
la 02.02.2011, 14:10
frumoase culori
la 05.02.2011, 09:13
La multi ani!
la 05.02.2011, 11:24
La multi ani!!!
COMENTEAZA