Rulada cu banane si crema de lamaie
Postat de simona72 in Prajituri 6 Noi 2013 | 25658 vizualizari
Inapoi la reteta
|
Comentarii (22)
la 06.11.2013, 18:44
vin la tine
)
la 06.11.2013, 18:44
ai vazut ce misto e pudra de roscove
la 06.11.2013, 19:01
te astept Laura, dar sa vi cu teroristul cu flori
e super pudra asta a ta
la 06.11.2013, 19:03
ce pofta am
la 06.11.2013, 19:04
Cam buna rulada ai facut,harnicuto!
la 06.11.2013, 19:07
Foarte buna. Mi-e pofta!
la 06.11.2013, 19:09
la 06.11.2013, 19:10
faina si buna!
la 06.11.2013, 19:16
ce faina si buna!

la 06.11.2013, 19:29
yummmyyy
la 06.11.2013, 19:40
yummyyy, super buna!
la 06.11.2013, 19:48
Frumoasa si delicioasa!
la 06.11.2013, 19:48
Ce combinatie delicioasa
la 06.11.2013, 19:57
estetic. super!
COMENTEAZA