Rulada cu crema de ciocolata
Postat de diana_k in Prajituri 2 Mar 2012 | 16510 vizualizari
Inapoi la reteta
|
Comentarii (23)
la 02.03.2012, 20:26
Ce idee faina!
la 02.03.2012, 20:31
multumesc Miha!
la 02.03.2012, 20:43
ce frumos ai facut blatul...iar rulada foarte buna!!
la 02.03.2012, 20:48
place place
la 02.03.2012, 21:10
foarte frumoasa si delicioasa este rulada ta!
la 02.03.2012, 21:31
foarte interesant blatul
la 02.03.2012, 21:43
frumos
la 03.03.2012, 07:46
Super! Ca de obicei, de nota 10.
la 03.03.2012, 09:19
Delicioasa
la 03.03.2012, 10:02
multumesc fetelor!
la 03.03.2012, 12:17
super...
la 03.03.2012, 12:43
faina arata
COMENTEAZA