Rulada cu crema de fistic si ciocolata
Postat de nadea68 in Dulciuri 20 Oct 2013 | 5660 vizualizari
Un dulce rapid si bun.
Inapoi la reteta
|
Comentarii (20)
la 20.10.2013, 20:35
Cred ca e o combinatie nemaipomenita
la 20.10.2013, 20:37
rocsi,e de mult ca ma gandesc la combinatia fistic-ciocolata..si a iesit asa cum imi imaginam...super!!
la 20.10.2013, 20:39
Ce rulada buna ai facut!

Imi place cu fistic!
la 20.10.2013, 20:41
Cu crema de fistiiiic,ce buna!
la 20.10.2013, 20:41
merisor,eu ador fisticul!
la 20.10.2013, 20:41
ce fain arata
la 20.10.2013, 20:47

la 20.10.2013, 20:47
mersi bya
la 20.10.2013, 20:48
bunica
la 20.10.2013, 20:51
deyutzky
la 20.10.2013, 20:59
Ce buna arata Nadea
la 20.10.2013, 21:46
Ruxy,
Constelatialeu
la 20.10.2013, 21:57
simona
COMENTEAZA