Rulouri cu banane,nutella si ciocolata
Postat de irena in Prajituri 28 Mar 2012 | 8139 vizualizari
Inapoi la reteta
|
Comentarii (22)
la 28.03.2012, 18:50
ce yumy sunt!
la 28.03.2012, 18:57
bun,bun
la 28.03.2012, 18:59

minunate
la 28.03.2012, 19:05
ce bune
la 28.03.2012, 19:12
bune
la 28.03.2012, 19:12
Likeee
la 28.03.2012, 19:58
bune trebuie sa fie.
la 28.03.2012, 19:58
super bune!!!
la 28.03.2012, 20:58
ce bine arata
la 28.03.2012, 21:00
Mmmmm ce bunatate!
la 28.03.2012, 21:04
delicioase
la 28.03.2012, 21:06
Multumesc ptr comentarii si aprecieri.
la 28.03.2012, 21:33
bune bune
la 28.03.2012, 21:36
as servi si eu daca a mai ramas
la 28.03.2012, 21:45
delicioase
COMENTEAZA