Sarmale in foi de dragaveiPostat de katty in Porc
Inapoi la reteta
|
dar am vazut la comentariul lui ela2015 ca a scris stevie...minunate!
interesanta reteta
Vin la o portie numaidecat!
la noi le spune stevie. N-am mancat niciodata sarale in foi de stevie/dragavei, dar ciorba imi place foarte tare, deci nu poat fi decat gustoase!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|