Snitele de soia "Inedit"
Postat de deyutzky in Mancaruri de post 5 Apr 2013 | 8085 vizualizari
Inapoi la reteta
|
Comentarii (16)
la 05.04.2013, 20:08
place
la 05.04.2013, 20:20
bune bune!
la 05.04.2013, 20:20
Ce bine arata! Bune!
la 05.04.2013, 20:21
De probat!
la 05.04.2013, 20:22
bune buneee!!
la 05.04.2013, 20:41
Arata chiar ca snitelul de pui...super!
la 05.04.2013, 20:54
Ruxyyy 
saru`mana!
la 05.04.2013, 20:54
motan
la 05.04.2013, 20:54
dea
la 05.04.2013, 20:54
cris
la 05.04.2013, 20:55
merisor
la 05.04.2013, 20:55
bya
la 05.04.2013, 20:55
lau
la 05.04.2013, 21:17
Faine
COMENTEAZA