Spanakopita
Postat de mitinita in Aperitive / Garnituri 22 Apr 2012 | 5179 vizualizari
Reteta preluata de la Gordon Ramsey
Inapoi la reteta
|
Comentarii (18)
la 22.04.2012, 22:35
in sfarsit ,sunt si eu la zi cu retetele
la 22.04.2012, 22:37
Nu-mi place Gordon asta,dar reteta-i faina
la 22.04.2012, 22:39
Suna ca dracu , dar e interesant de incercat .
la 22.04.2012, 22:40
Dia,are retete atat de simple...pe cat de dracos pare el,pe atat de usor de executat sunt.
la 22.04.2012, 22:44
mutulica,daca ai sti de cand o tot aveam eu pe lista si nu stiam daca sa am curajul sau nu.O recomand cu drag
la 22.04.2012, 22:44
motanel la placinte
la 22.04.2012, 22:48
trebuie sa fie buna
la 22.04.2012, 23:09
buna si gustoasa imi place
la 23.04.2012, 08:06
Delicioasa!
la 23.04.2012, 08:50
Waw ce bunatate
la 23.04.2012, 10:00
Mmmmmmmmmmmmmmmmmmm , ce rezultate au cursurile ... bv , Adinuta
la 23.04.2012, 10:44
bun
la 23.04.2012, 11:17
COMENTEAZA