Supa de curcan
Postat de gurita_ta2005 in Supe 12 Feb 2015 | 6355 vizualizari
O supica delicioasa,am fost insiprata de la Timea http://www.bucataras.ro/retete/supa-de-curcan-67719.html
Inapoi la reteta
|
Comentarii (28)
la 12.02.2015, 16:25
Si tu ? Si eu
))
la 12.02.2015, 16:27
am facut ieri
la 12.02.2015, 16:27
Ce bine arata!
la 12.02.2015, 16:27
oana multumesc
la 12.02.2015, 16:27
motan
la 12.02.2015, 16:34
Ddci azi pap de doua ori supa de curcan!!
la 12.02.2015, 17:50
O supiță excelentă!
la 12.02.2015, 17:54

buna supica asta
la 12.02.2015, 17:56
foarte buna
si mie imi place mult
la 12.02.2015, 18:40
Curcan de la circulatie?
la 12.02.2015, 18:44
simo da
)
la 12.02.2015, 18:45
buni
la 12.02.2015, 18:46
deyu
la 12.02.2015, 18:47
ildi
COMENTEAZA