Supa de rosii cu galuste
Postat de sufletista in Supe 23 Iun 2013 | 5621 vizualizari
Inapoi la reteta
|
Comentarii (17)
la 23.06.2013, 17:33
maammmaa ce dor imi e...din copilarie nu am mai mancat...bunica mea facea..
la 23.06.2013, 17:35
buna
la 23.06.2013, 17:41
o ador
la 23.06.2013, 17:43
Buna, buna!
la 23.06.2013, 17:53
excelenta
la 23.06.2013, 18:23
Buuuuuna!;-bd
la 23.06.2013, 18:47
imi place!
la 23.06.2013, 20:16
la 23.06.2013, 20:42
racoroasa
si tare buna!
la 23.06.2013, 20:54
buna buna
la 23.06.2013, 22:32
Multumesc tuturor
la 26.06.2013, 22:10
COMENTEAZA