Supa usoara de varza
Postat de cristeena20 in Supe 3 Apr 2013 | 4196 vizualizari
Inapoi la reteta
|
Comentarii (19)
la 03.04.2013, 16:17
Usoara si bunaaa!
la 03.04.2013, 16:20
gustoasa
la 03.04.2013, 16:21
da...azi am simtit nevoia sa mananc ceva usor..dupa zilele d epasti cu multa carne....
la 03.04.2013, 16:22
Oooo yummm ce as manca si eu o supa!!!!
la 03.04.2013, 16:24
imi place 
la 03.04.2013, 16:28
Îmi place!
la 03.04.2013, 16:37
a fost buna...tocmai am spalat farfuria..
la 03.04.2013, 17:01
imi place ciorba de varza!! mai ai ??
la 03.04.2013, 17:03
ce bun
la 03.04.2013, 17:12
Mai am Dea..esti binevenita!!
la 03.04.2013, 17:32
Vin vin!! astazi mananc pe unde apuc in deplasare
la 03.04.2013, 17:32
nu am facut niciodata
la 03.04.2013, 17:38
si eu vin sa pap
COMENTEAZA