Tarta cu capsuni
Postat de panacris in Prajituri 27 Mai 2012 | 5488 vizualizari
Tarta preferata a baietilor mei! De data aceasta am folosit un blat cumparat, din lipsa de timp. :D
Inapoi la reteta
|
Comentarii (17)
la 27.05.2012, 12:12
Mmmm...buna buna
prima venita, prima servita
la 27.05.2012, 12:12

la 27.05.2012, 12:34
yumy
la 27.05.2012, 12:39
Vreau si eu o felie
la 27.05.2012, 12:52
ce pofta mi-ai facut
la 27.05.2012, 13:30
minunata 
la 27.05.2012, 13:52
de asta vreau si eu
la 27.05.2012, 14:07
Am si ptr. voi, ca tocmai am mai facut o portie
Deh, "termitele" au actionat din nou
la 27.05.2012, 14:16
delicioasa
la 27.05.2012, 14:20
ce bine arata
la 27.05.2012, 14:38
vaaai ce bine arata, cu siguranta este super delicioasa
la 27.05.2012, 16:28
yamiii
la 27.05.2012, 18:37
delicios!

COMENTEAZA