Tarta cu capsuni
Postat de Creatsa in Dulciuri 14 Apr 2013 | 11376 vizualizari
O tarta foarte delicioasa!Asta ca sa vedeti ca pot trai o clipa si fara ciocolata:)))
Inapoi la reteta
|
Comentarii (28)
la 14.04.2013, 18:18
si eu vreauu
la 14.04.2013, 18:31
ce super a iesit
la 14.04.2013, 19:06
Minunata!!
la 14.04.2013, 19:44
multumesc
la 14.04.2013, 19:50
ce super arata!
la 14.04.2013, 20:20
super
la 14.04.2013, 20:59
Ce buna este!
la 14.04.2013, 21:40
multumesc
la 15.04.2013, 14:03
Multumesc frumos!
la 20.04.2013, 19:32
delicios
la 20.04.2013, 20:05
multumesc
la 15.05.2014, 00:27
delicioasa tarta
COMENTEAZA