Tarta cu crema de lamaie
Postat de kukibella in Dulciuri 21 Iul 2013 | 5219 vizualizari
perfecta ptr. o zi de vara
Inapoi la reteta
|
Comentarii (16)
la 21.07.2013, 16:50
yummyyy
la 21.07.2013, 16:56
Ce bine arata!
la 21.07.2013, 17:14
ce tarta buna Bella 
la 21.07.2013, 17:22
super tarta!
la 21.07.2013, 17:26
Cu crema de lamaie...Este yamiiiii
la 21.07.2013, 18:04
Ce buna!
la 21.07.2013, 18:10
Daaa, cu lamaie, imi place!
la 21.07.2013, 20:31
buna
COMENTEAZA