Tarta cu lamaie si bezeaPostat de gaby_d in Prajituri
Inapoi la reteta
|
))
eu ce am de papat va dau si voua
si ii dau si la gaby ca eu tin la ea
ce ma enervezi ca stai asa de departe
nimic nimic...adica chiar...nimic?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|