Tarta cu mere si crumble
Postat de antici_gabytza in Prajituri 1 Mai 2013 | 5954 vizualizari
reteta am luat-o de La Ancuta e delicioasa ;)
Inapoi la reteta
|
Comentarii (28)
la 01.05.2013, 17:47
Buna rau !! Imi plac merele!!
la 01.05.2013, 17:49
ms dea
la 01.05.2013, 17:49
ms simona
la 01.05.2013, 18:03
O feliuta vreau si eu din deliciosenia asta!
Vezi ca la Crumble ai scris faina de 2 ori
la 01.05.2013, 18:11
scuze corina imediat sterg
la 01.05.2013, 18:12
Cu mere e pe placul meu!
la 01.05.2013, 18:13
asta vroaiam sa scriu si eu corina
ricum este delicioasa
la 01.05.2013, 18:14
ms mariana
la 01.05.2013, 18:15
scuze fetelor mam grabit si am scris aiurea
la 01.05.2013, 18:18
vin si la desert!
Cu mare drag...
la 01.05.2013, 18:23
racoroasa si delicioasa.
la 01.05.2013, 18:44
Super buna
la 01.05.2013, 18:51
claudia si eu te astept cu mare drag
la 01.05.2013, 18:51
ms aliliana
COMENTEAZA