Tarta cu prune si crumble
Postat de TAB1TA in Prajituri 28 Mar 2014 | 5472 vizualizari
Inca de cand am vazut reteta la Timea am vrut sa o incerc. E delicioasa aceasta tarta. Multumesc!
Inapoi la reteta
|
Comentarii (15)
la 28.03.2014, 00:33
Tot la ore tarzii vii cu bunaciuni
la 28.03.2014, 00:46
Vin si eu cand pot



la 28.03.2014, 05:13
tare buna
la 28.03.2014, 07:08
delicioasa! 

la 28.03.2014, 07:59
buna
la 28.03.2014, 08:07
la 28.03.2014, 08:22
minunata
la 28.03.2014, 09:10
Offfff...
la 28.03.2014, 10:43
Asta da!
la 28.03.2014, 11:02
Daaaa, vreau o bucata mare ca e prea pe gustul meu
la 28.03.2014, 16:44
o bunatate tarta asta! 
COMENTEAZA