Tartine cu Miez de lapte si ou
Postat de Bucataras in Sandvisuri 11 Oct 2013 | 5006 vizualizari
Ne-am jucat putin la micul dejun. :)
Inapoi la reteta
|
Comentarii (29)
la 11.10.2013, 11:36
Mi-e o foameeeeeeee!
la 11.10.2013, 11:37
cat de frumusele sunt, manca-le-ar mama 
la 11.10.2013, 11:38
a gatit Supremul 
la 11.10.2013, 11:43
....si in ce fel arata!!
la 11.10.2013, 11:43
la 11.10.2013, 11:47
Buni,l-ai invatat bine
la 11.10.2013, 11:51
arata suprem. punct.
... ba nu punct
... ca trebuie spus ca e si bun
la 11.10.2013, 11:56
bun bun
la 11.10.2013, 12:02
Arata super
la 11.10.2013, 12:17
la 11.10.2013, 12:20

minunate-s!
la 11.10.2013, 12:31

ce frumoase sunt
la 11.10.2013, 12:50
Ce idee buna,frumoasa joaca !
la 11.10.2013, 14:29
ce frumoase sunt
COMENTEAZA