Tocanita "INEDIT" de legume cu soia
Postat de Dea_Dea in Mancaruri de post 28 Mar 2013 | 4489 vizualizari
Inapoi la reteta
|
Comentarii (20)
la 28.03.2013, 16:42
:bd arata tare bn
la 28.03.2013, 16:43
bun
la 28.03.2013, 16:44
Ce tocanita buna ai facut,harnicuto!
la 28.03.2013, 16:44
la 28.03.2013, 16:44
Imi place
la 28.03.2013, 16:51
Buni , te mostenesc
!! Nu stiu care este mami , dar fac cerere de infiere sa vedem care se ofera
)
la 28.03.2013, 17:03
la 28.03.2013, 17:09

la 28.03.2013, 17:14
imi place
la 28.03.2013, 17:15
Va multumesc!!
la 28.03.2013, 17:23
Vin si eu la masa
la 28.03.2013, 17:29
numai buna pentru mine
la 28.03.2013, 17:30
Hai Meri
COMENTEAZA