Tort cu crema de capsuni
Postat de Creatsa in Torturi 14 Apr 2013 | 5755 vizualizari
Un tort facut in graba si nu prea aspectuos dar extraordinar de bun si fin !
Inapoi la reteta
|
Comentarii (24)
la 15.04.2013, 13:30
multumesc
la 15.04.2013, 19:07
multumesc
la 15.04.2013, 21:31
combinatie reusita!
la 15.04.2013, 21:53
Multumesc Teo
la 16.04.2013, 09:05
foarte bun tortul,
la 16.04.2013, 09:50
multumesc Diana
la 20.04.2013, 19:31
esti fff talentata la prajituri si torturi
la 20.04.2013, 20:04
Multumesc
COMENTEAZA