Tort cu crema de capsuni
Postat de Creatsa in Torturi 14 Apr 2013 | 5756 vizualizari
Un tort facut in graba si nu prea aspectuos dar extraordinar de bun si fin !
Inapoi la reteta
|
Comentarii (24)
la 14.04.2013, 22:46
asta-i in loc de noapte buna 
la 14.04.2013, 22:52
Arata splendid!
la 14.04.2013, 22:53
SUper bun acest tort
la 14.04.2013, 23:04
multumesc
la 14.04.2013, 23:37
senzational
la 15.04.2013, 00:05
Minunat!!
la 15.04.2013, 07:19
Frumos si tare bun!
la 15.04.2013, 07:42
Ce grozavie ciocolatoasa si delicioasa!
la 15.04.2013, 08:43
multumesc
la 15.04.2013, 11:31
foarte bun
la 15.04.2013, 11:57
Bun de tot
COMENTEAZA