Tort Diplomat
Postat de sufletista in Torturi 3 Mar 2014 | 9597 vizualizari
Inapoi la reteta
|
Comentarii (30)
la 03.03.2014, 11:14
Delicios
la 03.03.2014, 11:21
De cand n-am mai mancat un diplomat....
la 03.03.2014, 11:21
yamii
la 03.03.2014, 11:29
Foarte bun!
la 03.03.2014, 11:32
foarte apetisant. bravo!
la 03.03.2014, 11:37
As manca o feliuta, arata foarte bine
la 03.03.2014, 11:50
la 03.03.2014, 12:15
frumos
la 03.03.2014, 12:20
Ce bun!
la 03.03.2014, 13:13
yammm
la 03.03.2014, 13:37
O frumusete!
COMENTEAZA