Vinete cu rosii
Postat de TAB1TA in Mancaruri de legume 27 Mar 2014 | 6006 vizualizari
O mancare gustoasa. Am servit-o alaturi de paste de orez.
Inapoi la reteta
|
Comentarii (32)
la 27.03.2014, 11:35
ce bunatate
la 27.03.2014, 12:03
bune
la 27.03.2014, 12:04
Multumesc Adele!Asa e!

la 27.03.2014, 12:05
Vladimir
la 27.03.2014, 12:05
Aurelia


la 27.03.2014, 12:05
Anca

la 27.03.2014, 12:06
bune
la 27.03.2014, 12:14
Am facut si eu si-mi plac mult!
la 27.03.2014, 12:20
Cred ca le voi incerca si eu!
la 27.03.2014, 12:30
sunt gustoase!
la 27.03.2014, 12:44
bune!!!ador vinetele..
la 27.03.2014, 13:12
Interesant
COMENTEAZA