Chiftele de porcPostat de Onesta in Porc Am mai gasit niste poze , tot asa ratacite ... Inapoi la reteta |
vreau si eu o chifteluta de la tn in caz k a mai ramas k arata bn si gustoase
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|