Ciorba de porc acrita cu moare
Postat de Dya in Ciorbe 30 Ian 2014 | 4990 vizualizari
Inapoi la reteta
|
Comentarii (21)
la 30.01.2014, 14:30
ce buna ciorba
la 30.01.2014, 14:33
foarte buna
la 30.01.2014, 14:33
Mama ce b unatate
la 30.01.2014, 14:33
Este ciorba care-mi place cel mai mult!
la 30.01.2014, 14:35
e perfecta la frigul de afara
la 30.01.2014, 14:37
grozav de buna 
la 30.01.2014, 14:37
o bunatate!
la 30.01.2014, 15:04
mi-e foame
la 30.01.2014, 15:21
O ciorbica grozav de buna!!
la 30.01.2014, 16:30
ff bunaa
la 30.01.2014, 16:53
imi ploua in gura! 
ia, de maine, sa postezi doar mancare pt Rebeca 
))
COMENTEAZA