Ciorba de salata cu pancetta si zucchini
Postat de gurita_ta2005 in Ciorbe 24 Ian 2015 | 4940 vizualizari
Inapoi la reteta
|
Comentarii (26)
la 24.01.2015, 15:12
motan
la 24.01.2015, 15:23
ce bine arata
la 24.01.2015, 15:24
Eu am fșcut ciorbă de ștevie
Tragem a primăvară
la 24.01.2015, 15:26
făcut
la 24.01.2015, 15:26
roxana
la 24.01.2015, 15:26
buni in italia asa pare,primavara
la 24.01.2015, 15:43
Ce ciorbita bunaaaa!
la 24.01.2015, 15:44

la 24.01.2015, 16:20
super reteta 

la 24.01.2015, 16:31
Mulțumesc
la 24.01.2015, 19:30
foarte gustoasa
la 24.01.2015, 20:08
multumesc
la 24.01.2015, 21:16
Buna ciorba ai facut!
la 24.01.2015, 21:20
Place !!!!
COMENTEAZA