Gogosari in otet

Postat de LadyCrs in Conserve
24 Sep 2012 | 6191 vizualizari

Inapoi la reteta

Comentarii (16)

la 24.09.2012, 21:21
Ce fata harnicuta!
la 24.09.2012, 21:21
esti harnicuta Lady
la 24.09.2012, 21:23
D da...azi am umplut camaruta cu mami. Gogonelele si castraveciorii i-am pasat bunicii ca ea le face mai bune
la 24.09.2012, 21:31
Super muraturi, bravo!!!
la 24.09.2012, 21:31
la 24.09.2012, 21:32
foarte buni la iarna!
la 24.09.2012, 21:36
la 24.09.2012, 21:38
buni buniii...imi plac mult!
la 24.09.2012, 21:46
placcccc...
la 24.09.2012, 22:22
Sezon plin
la 24.09.2012, 23:30
la 25.09.2012, 08:40
Buni
la 25.09.2012, 13:08
super buni pentru iarna!
la 26.09.2012, 21:57
Buni rau!! La mine.. traiasca mama!! )
la 02.10.2012, 22:37
buni la iarna

COMENTEAZA

Video
Retete la 20 lei
Dulciuri
Scoala de gatit Bucataras
Supe/Ciorbe
Mancaruri cu carne
Paste
Mancaruri de post
Peste
Mancare copii
Salate
Mezel de casa
Aperitive / Garnituri
Conserve
Sosuri
Pizza
Bauturi
Reteta de vedeta
Fructe de mare
Bucatarasi celebri
Vegan / Raw vegan
Mancaruri de legume
Cook and smile
Sandvisuri
Slow Cooker
Retete diabetici
Video
2 Portii = 20 LEI
Retete facute de copii
Multicooking
Carte d'Or