Inghetata cu lapte si cacao

Postat de miha in Dulciuri
22 Iun 2011 | 6803 vizualizari

Inapoi la reteta

Comentarii (29)

la 23.06.2011, 00:03
ce dulci sunt iar inghetata
la 23.06.2011, 18:30
pupa-i-ar mama pe ei de mazgalici
la 23.06.2011, 22:37
...buna,buna...!Frumoase dovezi ..
la 24.06.2011, 07:34
delicioasa
la 24.06.2011, 10:07
"pupa-i-ar mama pe ei de mazgalici "
la 24.06.2011, 10:08
Ionela multumesc
la 24.06.2011, 10:08
Chiar este delicioasa Elena!
la 24.06.2011, 12:57
delicioasa inghetata...dar mai ales aia mica
la 24.06.2011, 18:33
Multumesc Deyu!
la 29.06.2011, 20:21
Racoritoare si buna................
la 01.07.2011, 17:12
Direct la favorite cu ea
la 01.07.2011, 17:17
racoritoare
la 20.07.2011, 09:34
ce bine arata
dar cum este laptele evaporat?
la 21.07.2011, 11:59
Este o poza aici cu laptele evaporat: http://www.bucataras.ro/retete/prajitura-cu-lapte-si-biscuiti-21387.html

COMENTEAZA

Video
Retete la 20 lei
Dulciuri
Scoala de gatit Bucataras
Supe/Ciorbe
Mancaruri cu carne
Paste
Mancaruri de post
Peste
Mancare copii
Salate
Mezel de casa
Aperitive / Garnituri
Conserve
Sosuri
Pizza
Bauturi
Reteta de vedeta
Fructe de mare
Bucatarasi celebri
Vegan / Raw vegan
Mancaruri de legume
Cook and smile
Sandvisuri
Slow Cooker
Retete diabetici
Video
2 Portii = 20 LEI
Retete facute de copii
Multicooking
Carte d'Or