Mancare de vinete

Postat de mamaieelena in Mancaruri de legume
8 Oct 2012 | 5117 vizualizari

Este mancarea mea preferata din timpul toamnei o fac si o mananc cu multa placere.

Inapoi la reteta

Comentarii (24)

la 08.10.2012, 20:39
la 08.10.2012, 20:49
E buna mancarica de vinete!
la 08.10.2012, 20:51
la 08.10.2012, 21:01
delicios
la 08.10.2012, 21:43
ce pofta mi-ai facut....
la 08.10.2012, 22:58
la 09.10.2012, 11:01
la 09.10.2012, 11:29
buna cu mult usturoi,place mie
la 09.10.2012, 11:41
De mult n-am mai mancat!
Ma primesti la pranz la dumneata?
la 09.10.2012, 12:27
Bunaaaaa!
la 09.10.2012, 15:15
grozava
la 09.10.2012, 17:13
sufletista multumesc
la 09.10.2012, 17:13
merisor multumesc
la 09.10.2012, 17:14
Motan multumesc
la 09.10.2012, 17:14
gurita multumesc

COMENTEAZA

Video
Retete la 20 lei
Dulciuri
Scoala de gatit Bucataras
Supe/Ciorbe
Mancaruri cu carne
Paste
Mancaruri de post
Peste
Mancare copii
Salate
Mezel de casa
Aperitive / Garnituri
Conserve
Sosuri
Pizza
Bauturi
Reteta de vedeta
Fructe de mare
Bucatarasi celebri
Vegan / Raw vegan
Mancaruri de legume
Cook and smile
Sandvisuri
Slow Cooker
Retete diabetici
Video
2 Portii = 20 LEI
Retete facute de copii
Multicooking
Carte d'Or