Mancarica de fasole pastai cu cartofi si ardei gras
Postat de gurita_ta2005 in Pui 29 Apr 2013 | 11818 vizualizari
Inapoi la reteta
|
Comentarii (32)
la 29.04.2013, 17:51
Buna mancarica!!!!
la 29.04.2013, 17:51
Bunaaaaaaaaaaaaaaaaa!
la 29.04.2013, 17:55
Chiar buna!
la 29.04.2013, 17:57
multumesc
la 29.04.2013, 18:03
papa bun
la 29.04.2013, 18:11
Gurita, ai ajuns acasa?
)
la 29.04.2013, 18:12
bun
la 29.04.2013, 18:19
nu laura
dar nu ai vazut ca am mai gatit?
)))))
la 29.04.2013, 18:20
Fac si eu, dar fara pui, e foarte buna!
la 29.04.2013, 18:21
nuuu
))
la 29.04.2013, 18:22
corina

la 29.04.2013, 18:23
foarte buna
la 29.04.2013, 18:26
ce bun!!!imi place!!!
COMENTEAZA