Mancarica de fasole pastai cu cartofi si ardei gras
Postat de gurita_ta2005 in Pui 29 Apr 2013 | 11818 vizualizari
Inapoi la reteta
|
Comentarii (32)
la 29.04.2013, 18:32
lavii multumesc
vladimir
alina multumesc
la 29.04.2013, 18:54
Super!
la 29.04.2013, 19:36
bun bun ...da' rauuuuuuuu
la 29.04.2013, 20:41
Nu am incercat in combinatia asta dar sigur e buna
la 29.04.2013, 20:44
Arata super
la 29.04.2013, 20:58
place
la 29.04.2013, 21:35
multumesc
la 29.04.2013, 22:27
super
la 29.04.2013, 22:38
foarte buna!

la 29.04.2013, 23:58
ce buna a iesit
la 30.04.2013, 00:04
jolygina


elena


luana

la 30.04.2013, 10:13
buna mancarica!!
la 02.05.2013, 19:04
ce bun
COMENTEAZA