Omleta cu ceapa rosie
Postat de MotanLaOale in Aperitive / Garnituri 24 Aug 2013 | 10488 vizualizari
Este foarte buna! Mie mi-a adus aminte de copilarie, de trai fara griji.
Inapoi la reteta
|
Comentarii (42)
la 25.08.2013, 00:09
Imi place oricum ar fi!
la 25.08.2013, 00:22
buna omleta
la 25.08.2013, 08:18
ce buna
la 25.08.2013, 08:20
la 25.08.2013, 08:46
Delicioasa!
la 25.08.2013, 09:33
Faci si in dimineata asta
sa stiu sa vin la tine
foarte buna!
la 25.08.2013, 10:05
la 25.08.2013, 10:09
Multumesc
la 25.08.2013, 10:23
yamiiiiiii!! ce b unatate
cu o rosie linga si-n ardei iute
la 25.08.2013, 12:05
Multumesc
la 25.08.2013, 14:00
bunaciune marca Motanel
COMENTEAZA