Ostropel de puiPostat de bylaura in Pui Ostropelul de pui imi aduce aminte de copilarie, si acum ca si atunci este in topul preferintelor culinare. O reteta de la mama, ca la mama acasa :) Inapoi la reteta |
Bunatate de bunatate
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|