Paine cu iaurt
Postat de Kadia80 in Piine 26 Iun 2012 | 4809 vizualizari
Inapoi la reteta
|
Comentarii (18)
la 26.06.2012, 15:20
ce-mi place cand faceti painica asta buna 

la 26.06.2012, 15:34
buna painica,buna tare!
la 26.06.2012, 15:46
foarte buna,mai ales calda
la 26.06.2012, 17:34
faina
la 26.06.2012, 17:56
Super buna!
la 26.06.2012, 19:42
buna!
la 26.06.2012, 20:25
Buna painea pregatita in casa!
la 26.06.2012, 20:37
Foarte faina!!
la 26.06.2012, 22:18
Ce rumena si frumoasa!
la 27.06.2012, 05:34
imi place sa o mananc calda...e o bunatate
la 28.01.2013, 07:09
La Multi Ani!
la 28.01.2013, 08:31
La multi ani!
COMENTEAZA