Pizza cu kaizer si ardei gras
Postat de gurita_ta2005 in Pizza 21 Feb 2013 | 7525 vizualizari
Inapoi la reteta
|
Comentarii (31)
la 21.02.2013, 14:40
laura domnul a papat tot
la 21.02.2013, 14:41
alba
iese foarte buna pizza asa!faci tu poze data viitoare
la 21.02.2013, 14:49
buna
la 21.02.2013, 15:10
ma aboneeeeeeeeeeeeeeeeez....
la 21.02.2013, 15:34
Si eu vreauuuu.
la 21.02.2013, 19:10
buna pizza,mananc mereu si tot nu ma satur
la 21.02.2013, 20:43
Daca stiam veneam la tine sa servesc o bucatica
la 04.03.2013, 16:52
Super - Pizza
Livrezi si pri curierat rapid ?
la 04.03.2013, 22:33
da o sa incerc
)))
la 13.03.2013, 17:13
arata ff bineee
COMENTEAZA