Prajitura Alba ca ZapadaPostat de nadina73 in Prajituri O prajitura racoroasa Inapoi la reteta |
eu ii ziceam praji de lamaie cu foi de amoniac
super buna
pot manca juma de tava siu nu mi se face rau
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|