Prajitura cu crema de budinca si ness
Postat de delia64 in Prajituri 10 Aug 2014 | 6904 vizualizari
Este o reteta inventata de mine si savurata de copilasii mei dragi .
Inapoi la reteta
|
Comentarii (32)
la 10.08.2014, 17:48
Bya Ralu
la 10.08.2014, 17:48
merisor
la 10.08.2014, 17:49
Alina
la 10.08.2014, 18:10
cred ca-i tare buna! Bravo,Delia!
la 10.08.2014, 18:18
arata bineeeee
la 10.08.2014, 18:28
Valclaudia , multumesc frumos !!!
la 10.08.2014, 18:29
Pushaa
la 10.08.2014, 21:08
ce bun..
la 10.08.2014, 21:27
Simt aroma ness-ului!
la 10.08.2014, 21:59
allianaa
la 10.08.2014, 22:00
DYA , IMI PLAC TARE MULT CREMELE CU NESS!!!
la 11.08.2014, 11:23
Mokuska
la 12.08.2014, 13:01
Buna prajiturica!
COMENTEAZA