Prajitura Gaby
Postat de antici_gabytza in Prajituri 21 Mar 2013 | 4077 vizualizari
e o amestecatura de la mai multe retete.asadar iam pus numele meu dar poate ma ajutati voi cu un nume:D
Inapoi la reteta
|
Comentarii (24)
la 21.03.2013, 19:08
la 21.03.2013, 19:09
ms cris
la 21.03.2013, 19:09
ms raluca
la 21.03.2013, 19:21
As cam manca-o si eu pe Gaby
la 21.03.2013, 19:34
) depinde daca vrea merisor
la 21.03.2013, 19:34
ms tab1ta
la 21.03.2013, 19:38
mai ai o portie?
la 21.03.2013, 19:41
imediat vine o portie claudia
la 21.03.2013, 19:46
delicioasa
la 21.03.2013, 19:52
ms geanina
la 21.03.2013, 20:02
faina
la 21.03.2013, 20:05
Îmi place!
la 21.03.2013, 20:05
ms lau
COMENTEAZA