Pulpe de pui cu legume,la cuptor
Postat de AndrutzaP in Pui 4 Noi 2016 | 4293 vizualizari
O cina grozava si rapida.
Inapoi la reteta
|
Comentarii (17)
la 04.11.2016, 10:31
Buun!!!
la 04.11.2016, 10:31
o bunatate
la 04.11.2016, 10:33
Un prânz tare bun!
la 04.11.2016, 10:34
Delicioase pulpite!
la 04.11.2016, 11:02
bun
la 04.11.2016, 11:10
Tare bune
la 04.11.2016, 11:28
Buuune !!!!!Trebuie sa incerc si eu combinatia
la 04.11.2016, 12:05
Delicioase!
la 04.11.2016, 13:55
simplu si gustos.!
la 04.11.2016, 14:57
Arata delicios!
la 04.11.2016, 15:13
Foarte gustos 
la 04.11.2016, 15:17
Ce bulane ti-ai tras....


la 04.11.2016, 15:51
la 04.11.2016, 16:31
foarte bune!
COMENTEAZA