Rulada Buturuga
Postat de Sim0naWorld in Prajituri 23 Mai 2012 | 8350 vizualizari
Multumesc Mimmi ptr reteta!
Inapoi la reteta
|
Comentarii (48)
la 23.05.2012, 21:47
astazi nu
la 23.05.2012, 21:48
buna buna!
la 23.05.2012, 21:53
tare buna
la 23.05.2012, 22:26
ce bunatate
la 23.05.2012, 22:49
mirela0911
sufletista, mercic
iri_love, multumesc
deyutzky
la 23.05.2012, 23:11
pentru mine a fost intotdeauna o prajitura fina...!bravo!
la 24.05.2012, 00:36
buna
la 24.05.2012, 08:41
ce prezentare frumoasa!
la 24.05.2012, 09:15
cred ca e delicioasa! arata f bine! felicitari!
la 24.05.2012, 09:27
Teo, la mine-i prima oara cand o fac... dar sigur o voi repeta!
la 24.05.2012, 09:27
mamaieelena
la 24.05.2012, 09:28
butoiaurora76, multumesc!
la 24.05.2012, 11:06
bun bun
la 26.05.2012, 14:33
ce fain ti-o iesit ! E tare gustoasa buturuga asta !
COMENTEAZA