Salata de ardei capia, copt
Postat de Patricia_Iordache_79 in Mancaruri de post 28 Iun 2013 | 6114 vizualizari
Este o salata simpla, usor de facut, rapida si foarte gustoasa.
Inapoi la reteta
|
Comentarii (26)
la 28.06.2013, 19:27
trebuie sa cumpar si sa fac si eu,mi-ai facut o pofta enorma
la 28.06.2013, 19:30
Stii ce buni sunt? Mhhh...
la 28.06.2013, 19:36
Buna,buna,buna salata!Tare mult imi place!
la 28.06.2013, 19:53
ce mult imi plac
la 28.06.2013, 20:02
mamaa...ce bunatate1!!!!

la 28.06.2013, 20:09
Motanel...fetelor...
la 28.06.2013, 20:24
si mie imi plac!
la 28.06.2013, 20:36
Elena...
la 28.06.2013, 20:40
E si eu am avut ieri ardei capia buni rau tare!
la 28.06.2013, 20:43
la 28.06.2013, 21:11
Buna buna
la 28.06.2013, 21:22
Rocsi, ma bucur ca-ti place!
la 28.06.2013, 21:41
Vreau si eu...
COMENTEAZA