Tort cu crema de nectarine si prune
Postat de rhapsody in Torturi 20 Dec 2013 | 4169 vizualizari
Se cere tort la asa sarbatoare mare. :) "La multi ani" Bucataras! Sa cresti frumos si bine!
Inapoi la reteta
|
Comentarii (31)
la 20.12.2013, 14:38
Gata vin repede la tort
la 20.12.2013, 14:42
cat de bunnn trebuie sa fie
la 20.12.2013, 14:47
ce bunatate
la 20.12.2013, 14:52
super arata
la 20.12.2013, 14:56
Multumim
:<-p minunat tort ne-ai adus
la 20.12.2013, 14:59
bunaciune 
still hating you 
)))
la 20.12.2013, 15:05
delicios..
la 20.12.2013, 15:05
frumos
la 20.12.2013, 15:06
delicios
la 20.12.2013, 15:17
Când îl tai?
la 20.12.2013, 15:20
Padre
))
COMENTEAZA