Ciorba de fasole cu ciolan afumat
Postat de Dya in Ciorbe 30 Ian 2012 | 6547 vizualizari
O bunatate?!
Inapoi la reteta
|
Comentarii (25)
la 31.01.2012, 09:04
ce ciolan !!!
la 31.01.2012, 09:24
vreau ciolannnn
la 31.01.2012, 11:02
Bunnnn.
la 31.01.2012, 11:02
place
la 31.01.2012, 12:02
Place place ciorbita
la 31.01.2012, 14:18
Ce bunaaa,de mult timp nu am mai facut.
la 31.01.2012, 19:12
Va multumesc tuturor! Pup cu drag!
la 03.02.2012, 18:21
ooo da delicioasa
la 07.12.2013, 00:46
gustoasa ciorbica
la 07.12.2013, 09:51
COMENTEAZA