Ciorba de fasole galbena(de post)Postat de ela in Ciorbe
Inapoi la reteta
|
..daca imi da
///
,asa ca iti dau
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|