Ciorba de vacuta cu ou batut
Postat de Sim0naWorld in Ciorbe 13 Mar 2012 | 9590 vizualizari
Inapoi la reteta
|
Comentarii (31)
la 06.04.2012, 19:46
diaconta, de site-ul ala am auzit la Badea.. si, sincer am incercat si eu cateva.. dar nu pot tine pasul deloc!!! Dar macar ne inspiram!
COMENTEAZA